فرماندار بهارستان: برنامه ریزی صحیح و همراهی مسئولین مشكلات شهرستان را حل می كند
تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

وی ضمن اشاره به رشد جمعیت و چالشهای شهری افزود: طی سال گذشته برای مدیریت بحران و ایجاد پایگاههای مدیریت اقدامات و فعالیتهایی صورت گرفته كه براساس آمار موجود امكانات و تجهیزات امدادی جواب گوی منطقه نبوده و كمبودهای بسیاری دارد.

در این نشست سرپرست اداره كل بحران استانداری تهران نیز اظهار داشت: رفع معضلات و مشكلات و محرومیت های شهرستان بهارستان نیازمند همت و هماهنگی مسئولان منطقه و استان است و همت جمعی مدیران را می طلبد.

وی افزود: در شهرهایی مانند نسیم شهر كه به صورت غیر اصولی و غیر متعارف احداث شده و بسیاری از مسائل فنی و اصولی در ساخت و سازها به كار گرفته نشده است و در شرایط و اوضاع عادی این چنین شهرها با بحران مواجه هستند.

همچنین 'محمد اسماعیل جانعلی زاده' شهردار نسیم شهر در این مراسم گفت: وجود ساختمانهای ناامن و غیر اصولی، معابر غیر هندسی نامتعارف و پایانه حمل و نقل بار در این منطقه مشكلاتی را به وجود آورده و معضلات عدیده ای مردم منطقه را تهدید می كند.

وی گفت: بیش از 50 درصد از ساختمانهای شهر در بافتهای فرسوده است و تعریف بافت فرسوده در این شهر با تعریف بافت فرسوده مانند تهران بسیار متفاوت است.

شهردار نسیم شهر خاطرنشان كرد: بیش از 57 درصد ساختمانهای مسكونی در این شهر زیر 50 متر در متراژهای كوچك است و 37 درصد از بناها بین 50 تا 100 متر مربع است.

همچنین صبح امروز نمایشگاه دستاورد سفرهای استانی دولت در محل فرمانداری شهرستان بهارستان گشایش یافت.

در این نمایشگاه بنرهایی از فعالیتها و كارهای انجام شده در دولت نهم و دهم به نمایش گذاشته شده است.



|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: بهارستان , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید